Випадково додалася чи переплуталася позиція на замовлення? Під час перевірки посилки в пункті отримання Ви побачили пошкодження товару? Розуміємо, що такі неприємності іноді трапляються. Просто розкажіть нам про проблему, а ми допоможемо швидко вирішити.

Що робити якщо товар не відповідає замовленню?

Якщо при отриманні посилки доставлений товар не відповідає замовленню, кур'єр або менеджер на пункті видачі на ваше прохання забере його та поверне оплату (протягом 14-и робочих днів). На пункті видачі посилок поштових служб-партнерів можливе повернення, але не окремих позицій, а всієї посилки.

У мене не було часу відкрити посилку, через тиждень я виявила, що товар не відповідає замовленню?

Якщо проблему виявлено пізніше, коротко опишіть ситуацію, прикладіть фото чи відео товару, який ви придбали у нас і хотіли б повернути, надіславши повідомлення менеджеру. 

Мені не підійшли сережки, можна повернути покупку?

Якщо товар не відкритий, а цілісність упаковки не порушена, протягом 14 днів з моменту придбання ви можете повернути продукт. Але пам'ятайте, що можливо ці самі сережки буде купувати інша людина, тому при примірці на себе використовуйте гігієнічну спиртову обробку, це важливо для вашого здоров'я та іншої людини.

Що робити, якщо я знайшла брак товару?

На жаль, навіть найвідоміші бренди не застраховані від збою на виробництві. Якщо ви знайдете брак товару, скажіть нам. Наш менеджер запропонує можливі рішення, а у разі обміну або повернення товару організує візит кур'єра або розповість, як надіслати нам посилку.

Що потрібно для повернення товару?

Будь ласка, обов'язково зберігайте упаковку зі штрих-кодом товару, при зверненні ми попросимо надати і сам товар або товари, що входили в набір (без пошкоджень під час розпакування та використання), всі комплектуючі та упаковку товару зі штрих-кодом виробника та документ, що підтверджує придбання товару у нас.

Скільки часу займає повернення грошей?

Орієнтовно протягом 14 днів: після отримання посилки ми вивчаємо повернені позиції, приймаємо рішення щодо повернення коштів на вказаний рахунок. Додатково вам надішлють повідомлення на електронну адресу про статус повернення.

Як повернути товар, замовлений післяплатою?

При замовленні товару післяплатою Ви маєте право оглянути товар і, якщо Вас з якихось причин не влаштувала покупка, відмовитися від отримання посилки. Вартість доставки товару покупець оплачує самостійно згідно з тарифами перевізника, іноді консультант під час підтвердження замовлення може попросити передоплату на доставку замовлення.

Чи можна повернути товар?

Якщо у вас виникли претензії щодо якості продукції, зв’яжіться з нами протягом трьох робочих днів після отримання замовлення. Ми завжди вирішимо спірні питання та знайдемо компромісне рішення.
Компанія керується Законом про захист прав споживачів у питаннях повернення та обміну товарів належної якості.
Відповідно до Закону про захист прав споживачів, компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.


Список товарів, що не підлягають обміну (поверненню):

  • аксесуари для макіяжу, гребінця, перуки;
  • косметика, парфумерія, аерозольна продукція;
  • інструменти для манікюру, педикюру;
  • панчішно-шкарпеткові вироби, білизну, шарфи, рукавички;
  • дитячі іграшки;
  • ювелірні прикраси;
  • засоби індівідуальної безпеки (маски)
  • перчатки та рукавички.

 

Єдине прохання:

Не повертайте нам вироби, з яких немає аргументованих причин обміну чи повернення. У всіх інших ситуаціях ми намагатимемося допомогти швидко і легко оформити обмін або повернення.

З усіх питань Ви можете зв'язатися з нами за телефоном:
+38 098 000 2197